matiildaahallberg

Direktlänk till inlägg 5 februari 2011

sådär jaa

Av Matilda - 5 februari 2011 13:58

Nu e headern färdig och designen är klar .

På header bilden är det Samara från the ring.

 visst e hon skrämmande söt ?


nu är moster , alex och jesper här vi ska typ äta pizza eller ngt .


ciaaaaaaaaao

 
 
Ingen bild

vonsan

5 februari 2011 17:25

Den är jättesnygg behåll denna den e så du.

 
Ingen bild

Amanda

13 februari 2011 11:19

as cool design! :D<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 5 mars 2011 17:34

tjäääna , har inte bloggat för att som vanligt har jag inte kommit in på bloggplatsen :S men iaf,jag är typ sjuk , eller ah , as förskyld och sååånt så dom senaste dagarna har jag legat i soffan och kollat på film , druckit te och ätit halstablette...

Av Matilda - 15 februari 2011 14:53

har inte bloggat påett tag men har funderat på att lägga ner mina bloggar , och denna har jag inte kommit in på (som vanligt ) så de har blivit lite dålig uppdatering , men jag ska fixa de ! har precis varit ute med elton och nu  funderar jag på om...

Av Matilda - 7 februari 2011 20:37

fattar inte att jag kan få kalla kårar varenda jävla gång jag tittar på denna filmen , asså de är ju inte just denna filmen som är obehaglig de är lixom första gången jag såg hela filmen så var jag typ 11 år och jävligt lättskrämd , har väl lite dåli...

Av Matilda - 7 februari 2011 19:49

Mitt avskedsbrevKära Amanda . För det första vill jag säga att Ted.N är den bästa vän jag haft, och att Natta.F är helt dum i huvet.Mina sista önskningar är att Emelie och Jonas.A gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Johan.T får ett lyckl...

Av Matilda - 7 februari 2011 16:46

Nu kommer jag äntligen in på denna bloggen igen , denna sidan påstod att jag inte va registrerad, då fick jag lite sjukdomar -.- men aja nu är jag inne och livet kan fortsätta.   dagen idag har varit sjukt seg , och så har man fått en vagel ock...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards